Rotaroua

0kommentarer

Ja idag har vi sett bubblande lera, stora varma, kokande källor och massa andra konstiga illaluktande saker i en park på förmiddagen. Nu i eftermiddag har det varit poolhäng igen. Riktigt varmt ute idag! Skuggan är precis lagom skön att ligga i.

Nu ska jag och Martina gå och handla lite mat till våra matlådor inför imorgon. Emma ligger kvar i poolen tror jag!
Imorgon går bussen 9.15 härifrån mot Auckland. Jag tror vi ska vara framme där runt 4-tiden. Jag hoppas vi hinner se lite av staden då fast vi kommer ju tillbaka dit igen på kvällen den 13e!
En natt i Auckland väntar och sedan åker vi norrut mot Bay of Island i 3 dagar och 2 nätter.
Kan inte fatta att denna resa är slut om mindre än 6 dagar. Om en vecka är jag i Brisbane med Linn och Julia! Det blir så kul!

Nu får vi njuta det sista här!

Johanna, jag förstår vad du menar när han är förkyld, det är inte lätt att sova då! Sofie, snart kommer ni ju och jag saknar dig! När ni kommer så måste vi fixa så du kan hålla i en koala:)

Hörs snart igen!

Kommentera

Publiceras ej