Ruttna ägg och poolhäng

3kommentarer

Dålig morgon med vår verkligen ogillade busschaufför som hade sagt att bussen skulle gå kl 7.15 men sen gick vid 8 istället. Lite dålig stämning i bussen hjälpte inte när han sedan bara körde förbi de stopp som vi skulle göra utan någon förklaring och sedan inte kunde boka in oss på en aktivitet som han ska kunna, då vi får rabatt!

Men nu behöver vi förmodligen aldrig mer se han.

Skön dag vi poolen sen blev det! Jag har badat riktigt länge idag och Martina har visst precis lagt ut en skön bild på fb.

Nu har vi gått en sväng här i stan och i en park. I parken var det många inhängnade runda små platser som det ryker ifrån. När man gick närmare dom så kände man en illaluktande lukt som luktar ruttna ägg typ. Sen är set kokande vatten eller kokande lera. Här är det väldigt mycket underjordisk aktivitet i form av vulkaner tror jag.

Måste visa bilder när internetet bli bättre. Imorgon ska vi åka på en tur där man får se mer utav sådant.. Jag ska nog förbereda mig inför denna lukt så som Karro gjorde när hon skulle byta blöja på hennes värdbarn; var sin tampong i näsborrarna och ett skitstarkt tuggummi!

Ha de!

3 kommentarer

Johanna

08 Feb 2013 06:29

Vad heter platsen där ni är? Tror jag minns de där källorna o hur äckligt de luktade . Men har ni tur kanske de är snälla mot er, det brukade visst variera i hur mkt de luktar.

Nu ligger jag här i min säng o lyssnar till Mattias snarkningar. De är inte nådiga alltså. Men så är han förkyld också.. Idag skriver han tenta sen följer jag med honom hem till Nässjö. Men det visste du nog också. Ha det gott tills vi hörs igen! Kramar

Karro

08 Feb 2013 14:14

Bästa lösningen någonsin!!! Läser om ert äventyr varje dag, såå härligt verkar ni ha det! Njut :) Tusen kramar!

Sofielicious

08 Feb 2013 19:55

saknar dig här hemma:) <3

Kommentera

Publiceras ej