Två tunna tröjor och en jacka..

1kommentarer

Behövdes nästan idag utomhus.. I alla fall till en början, sen blev det lite varmare.
Idag har vi vaknade upp helt frusna på hostelet Old Country House i Christchurch. Riktigt ruggigt väder..
Bussen har tagit oss tillbaka till Kaikoura och vi checkade in på samma hostel som sist. Här har det inte hänt mycket idag kan jag lova. En hel del sittandes framför datorn, en promenad för min del till affären, en promenad upp till en utkiksplats för emma, och en löpartur för martina. Det är väl vad vi kan skryta med idag.
 
Men riktigt skönt att bara ha en slappar dag. Vi alla tre skypade med Helen innan. Så kul! Vi saknar dig men du ser ju ut att ha det bra i Milano. Jag har även fått vara med Mattias och Johanna vid frukostbordet i Kalmar.
Och nu fick jag även prata liten stund med Linn och vi planerade Brisbane lite. Julia och Linn, två tjejer från bibelskolan kommer och hälsar på mig så fort jag kommer till Brisbane. Det blir riktigt kul!!
 
Imorgon åker vi vidare till Picton där vi säger hejdå till södra ön, så kallade Main Land som de säger här, och beger oss vidare till Wellington på norra ön. Det känns bra att lämna denna ö, vi känner oss "färdiga" och redo att gå vidare. Nu vill vi även att vädret ska vända. Vi har ju haft så bra väder hittills och så har det regnat nu i två dagar och varit lite svalare och blåsigare och OJ vad vi klagar. Vi bör nog snart ta en ny "positiv dag"- en dag där man inte ska försöka klaga eller säga något negativt. Väldigt bra med sånna dagar!! TESTA!
 
Vi hörs när vi kommer till norra ön. Tills dess får ni kolla in bilderna jag la upp här tidigare idag!
 
Stor kram till er alla!
Och, jag har tänkt på det så länge nu men om jag glömmer bort lite födelsedagar hit och dit så är dte inte med meningen för här vet jag aldrig vilken dag det är.. men jag såg i min almanacka att Nina fyllde år för ett tag sen så : Grattis i efterskoll! Bättre sent än aldrig!
 
 

1 kommentarer

Eran 4:e hälft

05 Feb 2013 20:15

Hur ska jag någonsin sluta sakna er, det borde inte vara lagligt att vara ifrån varandra <3

Kommentera

Publiceras ej