Dag 2 i Airlie Beach

2kommentarer

Nu är det dag 2 här! Vaknade inatt av att det öste ner med regn men vädret just nu verkar bra. Lite molnigt och blåsigt med det är ju bara skönt här.
Igår gick vi och la oss vid halv 10 och komiskt nog så gjorde våra roomies det också. Vaknade kl 8 och duschade, packade om min FULLA resväska (som jag blir helt tokig på. Tur att jag får känna av lite packning på internationella kontoret på skolan i Brisbane när vi kommer dit (15-16jan)).

Sedan gjorde vi god frukost med äggröra och gröt och nu har jag. Emma och Helen legat och läst lite lagoonen Medans Martina ligger och vilar upp sig på hostelet. Hon känner sig inte helt 100.

Snart ska vi gå och äta lunch ute och sedan gå 15min bort till hamnen till båten som vi ska vara vid 14.15! Vid 15 går den ut på havet och vi är i hamn igen 9 jan kl 12. Därefter ska vi sätta oss på en buss kl 19 som tar oss till Noosa (efter 19timmar på bussen).

Vi hörs nästa gång jag får internet.

Kram

2 kommentarer

malin g

07 Jan 2013 16:40

Whitehaven beach är helt fantastisk, något avis på er! Kram

Mamma

08 Jan 2013 22:53

Vad bra om du kan lägga av lite saker , verkar lite jobbigt att släpa på resväska ...
Puss o kram

Kommentera

Publiceras ej