Fina läsare

0kommentarer

Åh jag blir så glad av alla era kommentarer! Det gör mig så glad. Även om jag har legat en hel förmiddag på stranden och badat massa!!! så känner man sig ändå inte helt fullbordad. Och det beror nog dels på att jag vet att jag är ifrån många hemifrån och vet att jag kommer vara det ett tag. Ändå tycker jag det är en härlig känsla för då inser man hur mkt familj, släkt och vänner betyder.

Kattis, det kommer nog bli en svår uppgift att hänga med och välja/ta fram balklänningar. Det verkar vara en liten balklänningshysteri hemma? Har Sofie och Nellie bokat helikopter än? Och har Janne och pappa köpt likadana bodyguards-kostymer med färgade glasögon? För det var ju drömmen för ett tag sedan..

Nu blir det stranden någon timme till innan vi ska upp till hostelet som ligger typ 4min ifrån stranden och duscha och packa om inför bussresan. En middag ute alla tillsammans och sedan går bussen runt 21 ikväll. Framme i Sydney någon gång runt 9.30 imon tror jag!

Puss

Kommentera

Publiceras ej