Helt grymt!!!

1kommentarer

Nu har jag gjort gungan eller vad man sager! Det var helt grymt. Jag var sa himla radd nar jag rikt ut pa denna bro och insag hur hogt det var. Sedan spannde vi fast oss, jag och en tyst tjej som ar pa var buss och jag skakade verkligen. Killarna som jobbade dar bara skrattade at mig! 
 
Fritt fall i ca 5 sek 70meter ner och sedan swingandes mot berget. Allt gick valdigt fort men det var ju sjukt vart att gora det! Laskigast var nog nastan nar de skulle dra upp oss igen, det tog typ 2 min. Da fick tyskan underhalla mig igenom att fraga massa fragor om Mattias.
 
Nu ska jag strax ga och mota upp emma och martina sen ska vi ut och ata med 2 tyskar kanske om de vill.
Bilder kommer fran gungan!
 
Kram

1 kommentarer

Daddy

31 Jan 2013 14:06

Har förstått att du alltid gillat gungor... Kommer ihåg när du var fem år och inte ville åka hem från linbanan vid Ekenäs skola.. Ha Ha
När du blev lite äldre så ville du inte heller lämna nöjesfältet Liseberg. Hela tiden säger Iduffs.. "En gång till"..
Igår var det ännu en gunga om jag har förstått rätt. Lät väldigt häftigt..
Skönt att du har det bra din "gungtjej"

Kommentera

Publiceras ej