On the flight

0kommentarer

Hej på er! Just nu sitter på flygplanet och det är 1 timme kvar till Cairns. Senaste inlägget där jag skrev om att vi var i Singapore och att gaten låg precis intill där vi kom ifrån stämde inte riktigt. I sista stund upptäckte vi att det var fel gate och fick springa till den rätta gaten och som tur var inte låg alltför långt bort. Väl i sätet på flygplanet så upptäcker de ett teknisk fel och vi blir sittandes i 1 timma innan vi kommer iväg. Detta resulterade i dock bara 30 minuters försening men det var dock nog för att vi men INTE vårt bagage kunde komma med flyget mellan Sydney- Cairns. Så ni sitter vi här på flyget och är väl medvetna om att vårt bagage inte är med och vi måste rapportera en bagageförlust så fort vi kommer fram. Förhoppningsvis kan väskorna åka med ett senare plan under dagen så vi kan få dom tills ikväll men det vågar man ju inte lita på. Jag har som tur packat ner en bikini, 2 trosor, en klänning, ett par shorts och ett linne i mitt handbagage men jag ser fram emot att se Emma och Martina bada näck. Malin, så fort vi får tillbaka vår bagage så ska du få se vår snygga flashpacking! Mattias och William, vi saknar er redan! Till er andra: Vi har inte riktigt börjat sakna er riktigt än. Ps. Jag har inte sett något farligt djur (från flygplanet) ännu. Ds Ciao /Ida och Emma

Kommentera

Publiceras ej