Råkade visst hamna bland alla affärer..

1kommentarer

Tänkte att jag skulle gå och köpa mig ett par stödstrumpor till alla bussresor+ flygresor som vi gör. Det hittade jag ganska snabbt eftersom jag hade tittat ut det igår men jag hamnade visst i shoppingkvarteret. Synd att det bara är så dyrt och att pengarna inte finns i min plånbok..

Bättre jag drar mig mot marknaden i china town tror jag..

Här får ni se en väldigt underhållande "gatumusikant" som stod och dansade i form av lätta benböj och armarna vevandes precis som om han hoppade hopprep. Nästan som Mr Bean.. Denna dans till falska toner av "I want rock n roll all nights, and party every day"..
Haha!

1 kommentarer

Janne

23 Jan 2013 06:50

hahaha skön han är ! hade betalt för att va bakgrunddansare . vilka härliga bilder. Här är det långt dit. 13 minus ni på morgonen, men grymt fin is på skolgården, vilket är en klen tröst nnär man ser bilderna från barriärrevet m.m. Idag skulle jag vilja knäppa med fingrarna för en dag, o byta plats
ha de

Kommentera

Publiceras ej