Singapore

3kommentarer

God förmiddag eller god eftermiddag!
Vår långa flygresa har gått jätte bra, helt över förväntan faktiskt.
När vi klev på så fick vi ett comfortkit och sedan serverades middag. Flyget gick 22.30 och när vi hade ätit och så så kollade jag på klockan 24.00 sedan sov jag och emma som stockar och nästa gång jag kollade på klockan var 07.00 och det var 2:48 timmar kvar till landning! Hur gött som helst.
 
Nu har vi landat och vår gate låg precis intill så nu har satt oss ner i en soffa med våra iphones och datorer:)
Det blir inget utforskande av denna flygplats som sägs ha pool..kankse nästa gång!
 
Här på plats är det 30 grader och Emma har redan bytt om till shorts. För min del får det vänta eftersom jag vet att jag kommer frysa ihjäl på flyget annars. OCh nu har vi ju "bara" 8+3 timmars flygresa kvar.
 
Nästa stopp blir Sydney, där landar vi 06.50 Australiensk tid, vilken kanske motsvarar 20.50 svensk tid? 
 
Kita mendengar, som de säger här i Singapore- alltså "Vi hörs"

3 kommentarer

Uncle K

02 Jan 2013 20:28

Härligt med 30 grader, och att sova hela resan, låter lite fuskigt! Ha det riktigt gött, och att du kommer fram snart, vi vill se bilder från Down Under!

Kattis

02 Jan 2013 20:57

Hoppas resten av resan också flöt på lika bra och att ni är framme nu.
Ser fram emot att höra om dina nya äventyr. Är redan avundsjuk på värmen;) Ha det så bra! Kram Kattis

Daddy

02 Jan 2013 21:50

Hello Nuffs
Då har du säkert landat i Australia också.. Gött att det funkade bra på första flighten. Bjöd hem din pojkvän Mattias på Nässjös godaste fruktsallad nu ikväll.. Du vet.. nytt år.. och nya utmaningar..
Stay cool..

Kommentera

Publiceras ej