The Wiggles

1kommentarer

Det blev ändrade planer idag.. Vi 3 splittrade på oss och gjorde alla olika saker. Jag har precis legat och läst på en gräsplätt i Darling Habour. Nu gick jag och satte mig lite i skuggan där det finns wifi och då spelades "Toot Toot chugga chugga Big Red Car" från The Wiggles och påmindes genast av Jacks (mitt värdbarns favoritbarnprogram). Fyra killar som kallas sig för the Wiggles och det är här från Australien. Vi tittade jämt på det tillsammans så jag kan varenda låt utantill! Så kul att de spelade en utav deras låtar här vid en karusell:)

Nu ska jag nog återgå till min läsning ur boken som jag fick av pappa i födelsedagspresent "fjäril i koppel"!

Have a good one!

1 kommentarer

Mamma

24 Jan 2013 22:27

Vad härligt det låter att kunna ligga och läsa en bra bok , sådant längtar man ju lite till ... Nu väntar nya intryck i Nya Zeeland , ska bli spännande och följa dina äventyr där , puss och kram gumman

Kommentera

Publiceras ej