Lördagen den 1 juni

1kommentarer

Igår hade jag och Emma en riktigt mysig dag. Vi sov ut och tog det ganska lugnt på morgonen. Sedan gick vi en sväng till marknaden här i West End.
Köpte oss lite grönt inför kvällen.
Därefter gick vi hem igen och bytte om till shorts och gick på en långsam promenad längs med floden. Så himla skönt att känna sig bättre och piggare, men så konstigt att man blir trött i benen av bara att promenera.
Vi kom till South Bank där vi satte oss ner och åt lunch.
Efter en liten sväng på den lilla marknaden i South bank också så kom vi till en nyuppsatt scen. Då är det dansvecka hela veckan framöver med massa olika danser varje dag, så himla kul!!
Jag och Emma satte oss och kollade på en uppvisning. Idag vill jag också gå dit igen!

Igårkväll så lagade vi tacopaj med 3 norska tjejer. Riktigt gott blev det!

Idag vet jag inte riktigt vad som står på schemat. Emma flyger inte förren halv 7 ikväll så vi har nästan en heldag tillsammans :) nu är det i alla fall frukostdags!

Kram

1 kommentarer

Johanna

02 Jun 2013 13:54

Skönt o höra att du mår bättre Ida! Och kul att du haft gott sällskap, kan äta ordentligt igen o vara ute i solen en stund. Ja det va verkligen goda nyheter som glädjer en otrolig bloggläsare som mig.
Ta hand om dig , fina Ida! Stor kram

Kommentera

Publiceras ej