Onsdag, men kalla det torsdag!

3kommentarer

Är totalt borta när det gäller veckodagar! Men nu har det nog gått upp för mig att det är onsdag och imorgon när jag vaknar är det torsdag. The Big Day 2 (nr 1 är ju såklart när jag åker hem). Men imorgon är det ju tenta. Har nog aldrig varit så nervös!
Känner att hela livet ligger på mina axlar fram tills imorgon 19.30! Jag måste ju klara denna för att börja min inriktning till hösten (eftersom jag missade hela höstterminen) och finans är ju inte mitt favorit eller det ämnet jag är bäst på precis. Känner mig inte redo för den imorgon än!!
Men ska lägga mig i tid nu snart för att sedan få förmiddagen imorgon till läsning!
Jag hoppas, önskar och ber om att det ska gå bra!

Visar en liten bild på en liten liten paket som jag gjorde varsin till Inger och Mette för några dagar sedan. Kände att det passade att ge den idag- mitt i tentaplugget (de har också sista tentan imorgon) och sedan åker de tyvärr lördag morgon! Det blir trist!

Nu tillbaka till plugget. Ska lära mig något på 20min och sedan sova!
Puss och god natt till er!

3 kommentarer

mormor

20 Jun 2013 18:57

hej !tänkt på dej o hoppas att det gått bra .stor kram mormor!!

Johanna

21 Jun 2013 07:44

Hoppas det gick bra med tentan! Du är så duktig Ida! Jag hejjar på dig! Kramar

Solbritt

21 Jun 2013 08:07

Vilken fin paket, vad du är härlig Ida, och så bra på allting. Hoppas du mår bättre nu. Idag är det midsommarafton och så varmt o skönt här, du kommer hem till den bästa tiden, ha det nu så bra den sista veckan där down under. Stor kram!

Kommentera

Publiceras ej