RASTLÖS

1kommentarer

Jag börjar fundera på vad jag ska göra med denna bloggen? Jag har ju ungefär mina 30 läsare om dagen, ska jag bara överge er? Dock så är det ju inte lika roligt att blogg nu när man är hemma och inte lika äventyrligt. 
Jag fårse hur det blir med detta.. 
Kommer dock inte vara lika aktiv här, som ni kanke redan märkt!
 
Idag har jag varit extremt rastlös. Det är nästan lite plågsamt här hemma. Jag har sån lust till att träffa alla som jag saknat så, men så befinner sig alla på olika platser och jag orkar inte ens ta mig till Jönköping för att träffa de som bor närmast. Dagens lycka hittills har i alla fal varit att jag känner smaken på sakerna jag äter. Igår var jag så förkyld och arg på att jag inte kände något som jag åt. Idag var det bättre! Har ju längtat efter så många olika smaker när man varit borta.
 
Nu räknar jag ner minuterna till Mattias kommer hem. Då blir allt lite roligare! Kväll kanske det blir en liten tur på motorcykeln, vem vet? Det skulle liva upp denna dagen!
 
Imorgon ska jag åtminstonde ta mig till Jönköping för att träffa Ingrid och Kjell! Det ser jag väldigt mycket fram emot! Då ska jag ta igen allt "socialande" som jag inte fått de senaste 3 dagarna.
 
Här kommer en bild på mina rumskamrater ifrån Australien! Vänner från hela värden.
 
 

1 kommentarer

Daddy

29 Jun 2013 12:47

Jag tycker du ska fortsätta skriva om ditt liv. Dina framtidsplaner, dina tankar o funderingar. Du gillar ju även att fotografera och då passa det väl att lägga ut fina bilder ibland.
Mitt tips är alltså att skriv gärna någon gång i veckan.
Puss&kram

Kommentera

Publiceras ej