Tänk om redbull gav vingar på riktigt..

0kommentarer

Ja då skulle jag använda dessa vingar flitigt denna veckan. Då hade jag minsann flygit hem till Nässjö och spenderat tisdagen-söndagen där! Det hade ju varit något.
 
Men istället får jag vara lycklig av att jag har ett par väl fungerande ben som tog mig först till Professionals för att betala SISTA hyran, och sedan vidare till skolan. 
Här har jag suttit mestadels av dagen och letat böcker, artiklar och skrivit ett och annat ord på min uppgift. 
Har en bit kvar men hoppas på ett duder-race imorgon. Det vore ju skönt att bli klar så jag kan börja läsa på annat.
 
Vad har jag annars att säga? Jo vi har ju gått in i en vintermånad här. Men det betyder fortarande shorts och tröja och strålande sol-väder. Jag är bara mer och mer nöjd med mitt val av Brisbane som stad för en utbytesstudent.
Åk hit om du får chansen!
 
Nehe, nu slår klockan strax halv 5 och jag tycker det börjar bli dags att packa ihop. Jag tänkte nämligen traska i långsam takt mot South Bank för att ta mig en titt på en utav dagen dansföreställningar. Swing!
Åh, jag vet redan nu hur det kommer börja klias i benen av att "bara få kolla". Tänk att få gå på en danskurs med min prins.. 
 
Vi hörs snart igen.
Kram till mina läsare!!

Kommentera

Publiceras ej