Yeeeeyy!!

2kommentarer

Nu ä jag klar med 2/4 kurser! Det känns jätte skönt.
Nu är det bara Global Business och International Finance kvar. Global Business-tentan har jag den 15 juni och Finans-tentan har jag den 20e! Seeen får jag äntligen SOMMARLOV! Jag räknar ner mina 15 pluggdagar för fullt. 
Inte för det blir mycket sommarlov. Rättare sagt i 10 dagar. Och förresten kanske jag ska kalla det vinter/sommarlov?
Den 1 juli börjar jag jobba, och ska jobba hela sommaren ut! Men det blir härligt med lite omställning från skolan.
 
Denna onsdagskväll ska jag bara ta det lugnt och virka lite tänkte jag. Är väldigt nyfiken på att få se bilder från gårdagens bal. Hoppas någon lägger ut lite bilder på facebook!
 
Puss och hej leverpastej!
 
 

2 kommentarer

Daddy

05 Jun 2013 11:55

Good job baby..

Härligt att höra en glad "Nuffs".. Nu håller vi tummarna för dig och lyckönskar dig på resterande tentorna..

Puss o kram

Solbritt

08 Jun 2013 07:58

Vad härligt att du är full av energi igen Ida, lycka till nu med allt pluggande, vad duktig du är!

Kommentera

Publiceras ej