1 april

1kommentarer

God morgon!
1April idag! JIPPIE!! Vet ni bad det betyder?? Bara 11 dagar kvar till Mattias kommer, jag längtar ihjäl mig!

I lördags så var jag på taget med Sofie.. Vi hade lite tråkigt så vi bestämde att vi skulle gå och plocka en outfit till varandra och såhär blev det:

Och igår pluggade jag lite och Sofie var rastlös och hade inget och göra och försökte få min uppmärksamhet. Hon lyckades när hon hade lagt sig i sängen och låtsades vara dödssjuk. Här kommer en bild på det:

Om någon timme åker vi till surfers paradise. Hörs om någon dag!
Kram

1 kommentarer

Mamma

31 Mar 2013 23:57

Tycker inte om sjukbilden på Sofie men de andra bilderna är härliga . Närmast zoo som jag kommit under påsken är ett par nyköpta byxor med " giraff-look" . Får se om vi har nåt djungeltema framöver .
Glad att påskäggen smakade :)
Puss o kram

Kommentera

Publiceras ej