Busy Monday

0kommentarer

En intensiv dag-minst sagt.
Har försökt hinna med så mycket som möjligt. Mycket plugg som måste göras. La precis ifrån mig böckerna och klockan är HALV 10!! Har ni hört? Ibland kommer det fram sidor av mig som inte visas så ofta.
Nu sitter jag här, helt slut i både kropp (efter första Body Pump-passet för iår) och hjärna (från allt plugg).
Är något stressad inför allt som måste skrivas färdigt/påbörjas/läsas den här veckan. Vill hinna med mycket innan pappa och Sofie kommer.
 
Denna veckan är ju dessutom STORA födelsedags veckan i min almanacka. Tror det är 6 födelsedagar som jag vet just nu, varav 2 är ju riktigt stora för i år:)
 
Nu tänker jag lägga mig ner, innan jag somnar sittandes med datorn i famnen. 
Imorgon blir det skolan, läsa och sedan träffa en svensk tjej som jag har mött i Hillsong som kommer från Bollnäs och går i 3an på gymnasiet och gör sin praktik här på ett zoo. Hon är ledig denna veckan och ska åka hem på lördag så då ska jag passa på och visa henne runt om här i Brisbane. Hon ska även sova över här tills på onsdag, då hon ska vidare till Noosa på en dagstur.
Så imorgon eftermiddag blir det ett försök till en lugn och inte stressad eftermiddag.
 
Onsdag, tordag, fredag kommer det därimot bli intensiva med lite pauser för träning. Jag hoppas på lite mer monligt väder så jag inte får så dåligt samvete av att sitta inne. Skickar över solen till er istället där hemma!
 
God natt,
Och ha en riktigt bra måndag!

Kommentera

Publiceras ej