Dåligt med bilder..

0kommentarer

Jag tycker det är för dåligt med bilder här nu..Men har inte fotat något kul på sistonde. Dagarna bara rullar på som vanligt här.
Har testat att nytt gym, bara 2min härifrån. Provade på någon slags cirkeltränings-klass men alldeles för långa intervaller men som ändå körde slut på mig. Skönt med träningsvärk varje dag!!
Hände en läskigt sak igår. Var så nära på att bli påkörd. Skulle gå hem från skolan och gå förbi en mataffär på vägen. Det var kolsvart eftersom jag slutade 19.30. Jag stod och väntade på att det skulle bli grönt och tänkte på att jag verkligen borde köpa mig någon reflex, men har inte sett en enda som har det här? Så blev det grönt och jag gick. Bara det att bilen som skulle svänga in på min gata hade också grönt och såg inte mig. Han kom i full fart och jag blev så rädd så jag bev helt förstelnad. Stod helt still mitt i gatan. Som tur hann han svänga undan! Puuhh. Det var läskigt!
 
Idag har det också varit en läskigt dag. Eller läskigt och läskig, tråkig för flera tjejer i huset. De bokade sina flygresor till lite olika platser som de sa åka till på lovet. Webbsidan som de bokade av har dragit deras pengar och nu står de utan några biljetter. Jag hoppas verkligen det löser sig för dom. Två killar åkte ner till Gold Cast idag för att surfa. När de kom dit så fick de inte hyra brädor för att det var för höga vågor. Så de var inte heller glada. 
 
Men jag har varit ganska glad idag för jag har fått sitta ute i solen på förmiddagen och plugga. Och den stunden jag satt ute syns nu i efterhand. Jag håller tummarna för en fin dag imorgon på min "lediga" dag. Då vill jag cykla bort till lagoonen och lägga mig där och läsa.
 
Nu är det dags att sova! Tidiga morgonar för att få prata med Mattias. Stackars han som får lyssna på en trött och inte så pratglad flickvän..
 
Kram

Kommentera

Publiceras ej