Födelsedag x2

1kommentarer

STORT GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN KENT OCH SARA!
Idag är det min andra morbrors födelsedag och han fyller också jämt!! Dock 10 yngre än sin storebror.
Det är så smidigt på mammas sida för både morfar och morbröderna fyller i år samma månad och om en fyller jämt så gör de andra det också:)
 
Jag hittade tyvärr inte många bilder på Kent heller på min dator.. och de bilder jag hittade ser han nästan lite farlig ut ibland. Men det är han ju inte. 
Ibland får jag sånt där glass-sug och kan gå och köpa mig ett paket på 0,5 liter och äta upp på en kväll, helt själv. Får lite dåligt samvete ibland över att jag inte kan spara men så kommer jag alltid på något sätt och tänka på Kent för jag vet att han kan åtminstonde äta 2liter glass själv.. :)
Glass-suget och mozartkulor-älskare får jag nog tacka min morbor för den genen!:)
 
Ha en riktigt bra dag!
Och man kan ju nästan tro att det är en skål med glass på bilden till vänster.. men jag tror det är kalles mat!

1 kommentarer

Janne

22 Mar 2013 10:25

Hallo Ida
vet inte om jag ska skratta eller gråta över bilderna på mig men tackar för uppmärksamheten.
Har hört att Sofies betyg i bild den terminen var lågt hahaha
förstår att du längtar efter besök nu
ha de bra
Janne

Kommentera

Publiceras ej