Ingen vanlig dag..

2kommentarer

Ne idag är det ingen vanlig dag, för idag är det morfars 70-års dag! HURRA HURRA HURRA! Och STORT grattis. Om det skulle finnas något som heter äppel-bud så skulle jag skickat äpplen på posten till dig, men nu tror jag inte det finns det. Men det bästa hade ju varit lite karameller från Mariannelund. 
 
Idag är det en seg dag för mig. Förstår inte varför jag är så trött? Jag tog mig upp efter en snoozning idag och var på fötterna 06.40. Men sen på lektionen höll jag på att nicka till. Så pinsamt! Som tur vände det och vi började räkna lite på olika valutor.. vilket gjorde att jag fick annat att tänka på. 
 
Nu i eftermiddag har jag vara varit hemma. Suttit ute och pratat länge med de andra rumskamraterna och försökt läsa lite. Nu är det snart dags att ta sig till gymmet. Funderar på att power-walka dit och sen ta bussen hem. Kanske ska stanna på Coles och införskaffa min lite ingredienser till en kladdkaka. Jag tror de skulle uppskatta det här i huset. 
 
Vi får se om jag orkar.. imorgon kan jag i alla fall sova in lite, har lektioner 4.30-7pm. Sent va?
 
Ha en bra tisdag i Sverige! 

2 kommentarer

morfar

05 Mar 2013 13:55

Tack Ida! Och tack för det fina kortet som kom idag! - Men var är de brända mandlarna? Firar lite med smörgåstårta, och mina syskon m.fl. kommer i em. Ha det bra!
Kram från morfar.

Mattias

05 Mar 2013 21:25

Jag tyckte lite synd om Esse som inte fick några brända mandlar så jag åkte och levererade en påse:-)

Kommentera

Publiceras ej