Jag vill ha kyla

0kommentarer

Sitter här på mitt rum, kl är 22.20, har på mig det tunnaste linnet och shortsen jag kan hitta och är så sjukt varm. Mitt rum är rena rama bastu. Öppet fönster och fläkt är de två hjälpmedlen jag får och e verkar inte vilja sammarbeta med mig just nu.
 
Har varit lite dålig på att uppdatera senaste men mitt huvud har tagit kål på mig. Migrän, migrän och sedan lite mer migrän har varit på schemat. Men därimellan har jag faktiskt chockat mig själv genom att börja och skriva färdigt ett litet arbete på samma dag! Effektivitet. 
 
Har även fått mer brev, denna gången från Mariannelund. Och det kom precis i rätt tid. Grädjetårar.
 
Nu är det inte långt kvar till pappa och Sofie kommer. Sofie skickade och sa att de var i Singapore. Hon verkade va ganska trött och tydigen hade hennes "röv somnat på planet" och "det känns just nu som om hon kommer vara jetlaggad till hon blir 50".. Haha, hon är ju för rolig hon! Fårse vilket skick de kommer i imon på morgonen.
 
Jag ska snart försöka sova. Ska upp 05.45. Ta bussen, byta till tåg och vara på flygplatsen 07.00! Jag kanske också kommer vara jetlaggad?
 
Ni får ha en go lördag!
Hörs snart igen.
 
KRAM

Kommentera

Publiceras ej