Långfredag = Good Friday?

0kommentarer

Nu sitter vi på tåget och är påväg till Australian Zoo. Vi är förväntansfulla och ser fram emot att se alla häftiga djur.
Jag trodde att jag bra den mesigaste när det kommer till smådjur och spindlar men det har visat sig att jag inte är den värsta..

Igår var jag i skolan och hade lecture och tutorial. Usch jag fick ännu en uppgift att göra tills efter lovet och känner mig stressad nu.
En inlämningsuppgift som är på 30% av kursen, en annan på 10%, en tenta på 40%, ett grupparbete på 30%.
Hur ska detta gå till? Det blir i alla fall inget avslappnat lov!

Så idag är det zoo som gäller. Imorgon, påskafton så ska vi på Legally Blonde Musical på kvällen. Påskdagen ska vi nog till någon kyrka, skulle vilja hitta någon härlig gospelkyrkan men för mig går det annars bra med Hillsong. Fårse vad pappa och Sofie tycker.
På måndag morgon åker vi till Surfers Paradise och stannar där 2nättet. Det blir skönt!

Ha en riktigt fin påskhelg!
Glad påsk på er alla!

Kommentera

Publiceras ej