Så skönt

0kommentarer

Man kan inte förstå hur skönt jag har det här ibland.
Idag var jag på ett pass på gymmet mellan 9.30-10.30. Efter passet bytte jag bara träningsskorna mot flipflop och gick ut. Solen lyste och det är nog ca 27 grader i skuggan. Så underbart att bara gå i linne och shorts.
Jag tycker att ni borde få lite värme av mig där hemma! 
Jag trivs att gå barfota och slippa säga varenda dag att jag fryser om fötterna. Så härligt!
 
Nu är jag trött i benen och sitter och stirrar in i dataskärmen istället för att plugga. Ska snart värma på spagettin och köttfärsåsen och ta mig en lunch. 
 
Kl 2 börjar min lektion och sedan har jag tutorial mellan 4-5. Ikväll borde jag verkligen plugga.
 
Måste också säga att jag har haft den bästa frukosten här idag. Ni kan ju nästan gissa vad det var.. Marabou! Såå gott! 
 
Ha en bra dag!
 
 

Kommentera

Publiceras ej