17e maj

0kommentarer

Dagen började med frukost och vi var hela 17 st från huset. Riktigt mysigt och gott med scones!
Sedan hängde jag och en amerikanska med alla norrmän till skolan för att gå paraden som sedan gick genom staden. Massivs med norrmän, flaggor och musik gjorde det hela till en härlig parad med olika sånger som man inte kunde ett dugg utav:)
Därefter var det ett tal och lite på skolan som jag skippade och cyklade istället tillbaka till huset för att skriva klart en uppgift och sitta ute i solen. Har varit så väldigt fint väder här idag igen. Känns som det är lite varannan dag-väder här nu. Men när det är riktigt fint nu så är det precis som en svensk sommardag!!! 
Imorgon därimot..då blir det annat!
 
Nu ska jag virka lite och sedan är det läggdags för min del. 
Flyget går 9.55 imorgon och då är vi framm i Melbourne 12.20!
Då väntar lunch, busstrip genom staden, outlet och sedan laga god mat tillsammans på kvällen. Både jag, Inger och Mette är riktigt taggade!
 
Hörs snart igen!
 

Kommentera

Publiceras ej