Dag 8.

4kommentarer

Idag är det sämre igen. Lite feber tror jag och sängsittandes. 
Har bokat en ny tid hos doktorn på skolan imorgon kl 09.50 eftersom antibiotikan inte har hjälpt!
Usch va irriterad jag är. 
 
Jag tror det är lunginflammation. Varje gång jag hostar så gör det jätte ont i hela bröstkorgen och det släpper inte.
Annars vet jag inte.. vill bara att det ska försvinna.
Det är inte kul när det känns som man kör ett helt träningspass fast man egentligen bara går till köket och gör sig lite mat. När man dessutom inte har någon matlust med magen skriker efter något.
 
Jag vet, denna bloggen har förvandlats till en riktigt depp och sjukdomsblogg. Men ni följer ju min vardag och så ser min vardag ut just nu.
 
Förresten så tar jag emot alla tips som jag kan få.
Hittills har inga funkat.
 

4 kommentarer

Johanna

28 May 2013 08:19

Sötaste du! Det låter verkligen inget vidare det du har fått. Du får försöka engagera dina grannar så du kan bli lite servad. Kära Ida, vad jag tänker på dig! Bön och vila är mitt tips. Jag hjälper gärna till med bönen. För NU ska du bli frisk!

Stora Kramar om dig!

Ida

28 May 2013 08:27

Tack Johanna!

Karro

28 May 2013 21:33

Ida! Jag tycker så synd om dig. Jobbigt att vara sjuk och ännu jobbigare att vara sjuk långt hemifrån. Stort krya på dig och KRAM!

Daddy

29 May 2013 07:04

Till bloggens läsare vill jag bara nämna att Ida har fått åka in på sjukhus. Nu blir hon omhändertagen och förhoppningsvis pigg och kry.
Hon är säkert tillbaka på bloggen inom kort.

Kommentera

Publiceras ej