Dumma dumma sak i min kropp..

1kommentarer

Febern har lagt sig.. Fast jag vaknar ändå på natten och måste byta om av all svett. Inatt jag jag sova på en handduk. 
Men denna dumma dumma sak som befinner sig i min kropp som gör att jag konstant hostar så det gör ont i hela kroppen och som gör att varje andetag är irriterade vill jag ska gå BORT NUUUU!!
Detta är INTE KUL LÄNGRE och det gör att jag inte kan konsentrera mig på något. Helst vill jag bara ligga i min säng och vila eller sova hela dagen, men då vet jag ju att jag ligger och tittar upp i taket hela natten.
 
Jag tycker jag har försökt med det mesta nu, precis som Håkans och Sunes pappa Rudolf gjorde i julkalendern i avsnittet "julstädning" och delen där "Håkan vill inte städa".
 
R- Snälla Håkan, öppna dörren. (Snälla sjukdom försvinn)
H- Jag vill inte städa. (Sjukdomen försvinner inte)
R- Om du får 10 öre.. (min köpta medicin)
H- Ehh lägg av!!
R- 10 KRONOR!!
H- Bättre kan du!
R- GODIS (saft, vattenmelon), GLASS, STRYYYK 
..
R- Håkan! Om inte du öppnar dörren så måste pappa göra det, och pappa måste göra det med våld!
H- Gör det dådå. 
 
Åh det är ju så man längtar till julen när man tänker på det! 
 
Nu ska jag fortsätta att sitta i min säng och uggla.
 
See you!
Förresten så åker jag idag om en månad! 
 
 
 
 

1 kommentarer

mormor

26 May 2013 14:41

hej ida ! du skall se att du blir bättre nu .det brukar ta några dagar.du får försöka tänka på att du snart är hemma igen! stor kram från mormor!

Kommentera

Publiceras ej