Hemma igen..

2kommentarer

Ni behöver inte vara oroliga, jag har blivit hemskickade från sjukhuset och akutavdelningen och har blivit väldigt väl behandlad.
Jag har lunginflammation och fick på plats redan två nya tabletter att ta och även antibiotika och näring direkt in i blodet.
 
Har fått med mig 2 sorters tabletter som jag ska ta i 5, repektive 7 dagar. Så nu hoppas jag verkligen att dessa gör skillnad. 
 
Har fått tillbaka febern nu ikväll men äter ipren så jag hoppas den också försvinner snart.
Om några timmar kommer i alla fall Emma. Hon stannar här till söndag och hon har lovat att ta hand om mig.
 
Så nu hoppas jag att jag fått en spark i rätt riktning, det är min bön.
 
Hör av mig imorgon.
 
Take care

2 kommentarer

Solbritt

29 May 2013 13:51

Kära lilla vän vad du råkar ut för! Vad bra att du fått hjälp på sjukhuset. Jag hoppas o önskar o ber att du ska bli frisk fort igen. Vad jag längtar efter dej Ida, bamsekramar från mej med familj!

mormor

29 May 2013 20:21

hej ida ! vad bra de kollade dej på sjukhuset ,toppen att emma är hos dej ett par dagar så slipper du vara ensam!.kram från mormor o morfar!!

Kommentera

Publiceras ej