Höst i Australien= Sommar i Sverige

1kommentarer

Vi har absolut finaste höst (kalla det sommar)dagen här idag. Jag som senaste igårkväll la in mina flipflop i garderoben för jag har tyckt det varit för kallt att gå omkring i dom tog nu idag fram dom igen.
Det är så underbart fint väder och solen värmer så gott. Bara för at det varit några "kallare" dagar nu så känns det inte som man suttit ute i solen på någon månad. 
 
Så idag har det hittills inte blivit mycket gjort. Har suttit ute och läst inför mitt quiz som jag har senare idag. Sen har jag varit på ett pass på gymmet som kallas Quickfit. 30 intensiva minuter men några "jag kommer aldrig mer kunna gå- moments". Skönt nu efteråt!
God tacopaj med sallad ute i solen på baksidan och nu är det nog dags att kolla över mitt stora arbete som jag måste skriva på. 
 
Om 2 timmar börjar min tutorial, då är det dags för sista quizet i management. Sedan är det "bara" inlämningsuppgiften som är på 60% av betyget som är kvar. Men som tur har jag börjat lite, måste bara fråga om lite småsaker idag, sen har jag nog koll på det förhoppningsvis:)
 
Nu är det dags för lite skolarbete. Men det känns helt okej när man sitter här i sängen och frisk, varm luft kommer in och solen lyser på ens axlar! 
 
Ha de!
 

1 kommentarer

Johanna

16 May 2013 08:31

ja tänk vad lite sol kan pigga upp humöret. så fantastiskt! kul o följa din blogg Ida. Du är go :)

Kram från Johanna i kalmaa

Kommentera

Publiceras ej