Kvällsnytt från Brissy

1kommentarer

Här ordnas, fixas, städas och stryks det kläder inför morgondagens festligheter. De där norrmännen går verkligenn inför det. Så kul!
De har fixat så det är kjempe fint i köket inför champagnefrukosten imorgonbitti. Sedan väntar parad med massa norska sånger och mat och gottigheter på skolan. Ser fram emot det! Måste bara leta fram en fin kjole att ha på mig. 
 
Nu är det läggdags här efter en lång dag. Jag har sovit så gott de senaste nätterna och vaknat helt utslagen på morgonen när klockan ringer. För mig är det att sova bra, när man vaknar av klockan och känner jag man helst bara vill somna om. Då känner man att man sover tungt. 
 
Imorgon kväll ska jag visa er bilder! 
Fram tills dess så får ni nog klara er utan..eller nej, jag kan visa er lite gamla bilder:)
 
Denna bilden är tagen för exakt ett år sedan mellan min och emma& Williams lägenhet. Så vackert träd!
Detta känns som det var typ igår.. men det var snart 2 år sedan..
Och snart tar dessa två goingar STUDENTEN! 
Och snart bor jag här igen..
 
Go natt!
 
 

1 kommentarer

mormor

16 May 2013 21:43

hej ida! 0m du visste vad glada mofis o jag blev i dag!brev från dej o lite kort.såå roligt!!!.vi längtar efter dej ,men nu har du ju inte så lång tid kvar. här är som vackrast nu ,vitsippor i mängd o nyutslagna björkar. stor kram mormor!!

Kommentera

Publiceras ej