Kvällsnytt från sjukstugan.

0kommentarer

Jag gick jag till en läkare. Hon lyssnade bland annat på mina lungor och hörde att inte allt stod rätt till.
Så jag fick utskrivet både en inhalator och antibiotika för 5 dagar framåt. Nu hoppas jag verkligen jag börjar gå åt rätt håll. Är trött på detta hostade, svettande och den svåra andningen.
 
Min tråkiga och jobbiga (Ja det var jobbigt att ta sig till alla ställen med tanke på att jag tyckt det var jobbigt att gå till köket tidigare i veckan) gjorde en vänding när jag kom hem och fick syn på ett grönt paket med en välkänd handstil. Tack pappa för paketet!!
 
Nu är det snart läggdags. 
Fårse hur mycket sömn det blir inatt.. resten av folket i huset verkar festa och förra natten blev jag helt galen på dom när de kom den runt halv 3-tiden och stod och pratade väldigt högt här i korridoren utanför och gick med sina klackar så det bara ekade. 

Kommentera

Publiceras ej