Lördag

0kommentarer

Idag väntar en dag stranden-det ska bli så skönt. Jag är ute på en morgonpromenad nu medans de andra fortfarande sover.
Det gick bra igår med att köra hit. Men eftersom det började regna när vi närmade oss Byron bay så bestämde vi oss att besöka en liten stad som skulle visst vara väldigt speciell. Och det var den. Hippies och droger. Folk rökte på helt öppet och nät man gick in i en affär så kunde man köpa droger som låg helt öppet.. Hela staden promotade cannabis-odlingen och marijuana. Helt sjukt! Jag var helt chockad.
Dessutom undrar man ju vad poliserna gör? De gick ju liksom omkring i denna staden och bara blundade??

Eftersom jag tyckte Byron bay var ett hippie-ställe förra gången jag bra här så är det ingenting jämfört med gårdagen besök i den närliggande staden.

Hur som helst. Frukost på staden väntar vi halv 10-det ser jag fram emot. Ska nog köpa mig en vattenmelon! Mums!

Kommentera

Publiceras ej