Regn, sol, plugg och träning

3kommentarer

För att få lite helg så låg/satt jag kvar i sängen idag någon timme på morgonen. Skönt att bara slappa!
Jag ska visa er den första synen jag såg idag när jag satte mig upp kl 07.15, så fint var det!

I övrigt idag så har jag varit på skolan och pluggat. Inte så kul men behövligt!
Vet ju att kommande vecka endast kommer bestå utav 4 pluggdagar då det är stort firande av Norges nationaldag på fredag.

Nu ikväll har jag varit och tränat och sedan druckit blåbärssoppa som Solbritt, Mattias mamma skickade med! Mums!

Nu är det bara chill i sängen med lite go musik. Skön söndagskväll!
Imorgon blir det skola från 8-16 och våran sista förhandling- skönt!

Have a good one!

3 kommentarer

Nina

12 May 2013 16:44

Åh vilken underbar syn på morgonen, läcker bild! Ser ju ut som om skatten är precis bakom huset..;))
Låter som du har det helt ok, och snart är du hemma igen, du kommer väl bakvägen och överraskar som du gjorde efter USA!!! Här har varit fullt pådrag i helgen med alla aktiviteter..Ellie har haft dansuppvisning på pigalle och höglandsolympiaden idag, Tim har haft 2 fotbollsmatcher.. och Kalle får snällt följa med och heja på!! En helt normal helg mao!!! Lycka till på slutspurten nu och kämpa på! Kram Nina med fam.

Solbritt

12 May 2013 18:47

Oj, vilken regnbåge, det är ju som en tavla! Idag har Mattias varit här o nästan byggt ihop träkängurun han gav till Jonathan, det krävs en byggingenjör för att klara det!! Kul att du gillar blåbärssoppan, lycka till med pluggandet, vad duktig du är! Kramar från oss.

Mamma

12 May 2013 20:57

Vilken fin bild :)
Idag har jag varit en sväng i Ullared men varken sett Conny eller han den andre och inte heller varit med på någon filminspelning tack och lov ( vad jag vet )
På tåget till Nässjö , i morgon blir det Jönköping hela dagen .
Kramar

Kommentera

Publiceras ej