Sista dagen i maj.

0kommentarer

Jag vågar nästan inte hoppas, men jag tror faktiskt det har vänt! Jag har blivit bättre.
Igår hade jag en helt feberfri dag. Var dock helt slut på kvällen och inatt har jag vaknat upp flera gånger helt dygnsur men jag känner att jag börjar få mer och mer energi tillbaka! Så himla härligt!
Och så härligt det är att ha Emma här. Så kul med sällskap. Även om nu för stunden har gett sig ut mot South Bank och stan, men solen är ju framme och värmer väldigt skönt så hon gör helt rätt att ha gått ut.
Jag har passat på att dammsugat mitt rum, det var behövligt. Nu kände jag att jag behövde lite vila efter dagens insats, men är inte ett dugg sugen på att lägga mig ner. Är rastlös!!
 
Så nu hoppas jag att medicinerna gör skillnad. Hostan är ju dock ett kapitel för sig.
 
Kan meddela också att min uppgift som skulle vara inlämnad idag har jag fått framflyttad tills den 6e juni. Så skönt! Det var en lättnad när jag fick reda på det igår, har varit så orolig över denna uppgift. 
Så nu kan jag ta helgen att vila upp mig ordentligt för att sedan jobba på med hårt arbete nästa vecka förhoppningsvis.
 
Ikväll blir det nog lite matlagning med norskorna, eller något annat mysigt.
 
Hörs snart igen!
 
 

Kommentera

Publiceras ej