Sjuk?

1kommentarer

Jag orkar inte bli sjuk. 
Gick till skolan idag för at gå på tutorial och lektion och höll på att frysa ihjäl när jag satt där även om jag har 2 tröjor på mig. Kände att jag inte var riktigt 100. Sedan kl 11.30 när lektionen var slut så promenerade jag till mataffären som ligger mitt i centrum och sedan tog bussen hem.
Har sovit 2,5 timme sedan jag kom hem och är fortfarande helt slut i kroppen. Orkar inte göra något.
Dessutom känner jag att något har satt sig på mina luftrör.. precis så som jag har fått några gånger när jag får en riktigt förkyldning. Dock var det som tur några år sedan jag fick det senast men det hade varit med en inhalator nu som är lite luftrörsvidgande.
 
Så nu är det väl bara för mig att ligga här och vila. Orkar inte en tänka på mig uppgift som jag MÅSTE sätt ång med. Den ska ju vara inne nästa vecka. Hoppas jag är friskare tills imon, för jag måste till skolan hur jag än känner mig.
 
Ha en bra tisdag sverige. 

1 kommentarer

momor

22 May 2013 12:14

hej ida ! det är väl bättre du går till läk. så du får något mot dina luftrör! du kanske bara kan ringa till läkarn annars o säga att du haft en inh.tidigare. det brukar ju hjälpa. hoppas att du kryar på dej! tänker på dej . stor kram mormor

Kommentera

Publiceras ej