Söndagskväll

1kommentarer

Precis haft skypedates, mycket trevligt och välbehövligt.
Nu ska en trött Ida gå och lägga sig. Man blir lite trött i huvudet av att lyssna på all norska under en hel helg. Men trevligt har vi haft det. Imorgon berättar jag mer om det, när jag är lite piggare.
 
 
Tänkte att jag kunde visa er en artikel från Kungsporten Nytt som kom ut förra månaden. Jag blev förfrågad om jag kunde ställa upp på en intervju för ett tag sedan och självklart så tackade jag ja. Så kul! 
 
Här är resultatet!
 
Ha en fin kväll till er där hemma!
Ni är saknade. 
 
Puss&kram

1 kommentarer

Solbritt

11 May 2013 08:32

Vilken fin artikel Ida, vad härlig du är som bjuder på dig själv till alla läsare. Vilken utveckling du har gått igenom o vilken glädjespridare du är, vad vi gillar dig! Stor kram från mej med familj!

Kommentera

Publiceras ej