Unika människor.

1kommentarer

En lördag eftermiddag och jag sitter vid datorn och drömmer mig bort. Jag som borde researcha lite inför ett stort arbete som jag MÅSTE börja på typ nu! Men just nu går tankarna iväg till alla fina vänner. Barndomsvänner,vänner från skolan, au pair-vänner, jönköpingsvänner från både skolan och kyrkan, mariannelundsvänner, nässjö-vänner - och vännerna här. 
Åh, jag känner bara för att bjuda in allihoppa NU så jag får prata mer er och "ta igen" den senaste tiden. Jag är så nyfiken på hur ni mår, vad ni gör och hur livet är.
 
När jag tänker på alla mina väner runtomkring i världen (ja alla lever ju lite överallt) så blir jag så varm och tacksam. Ni är så bra. Varenda en. Unika och fyllda med personliga egenskaper. 
 
Jag tänker på er! På just dig!
 
 
Påtal om något helt annart så måste jag ju uppdatera er lite om vädret. Det obligatoriska samtalsämnet.
Här har hösten kommit. Speciellt idag. Regnigt och kallt. Vet inte hur många grader.. men leggings och en tunn långärmad klänning var lagom idag. Så kallt är det.
 
Ikväll ska jag hänga med ett gäng från huset och äta pizza och spela bowling. En go lördagskväll!
Om en vecka så ger jag Emma en STOR FET KRAM! Det ser jag fram emot.
 
God morgon Sverige, ha en go lördag. 
 
 

1 kommentarer

Solbritt

11 May 2013 08:18

Gomorron själv fast du har väl snart kväll hos dig. Vilka fina tankar du har Ida. Här är våren i full gång och fåglarna kvittrar i kör och alla dina vänner längtar efter att få träffa dig igen när du kommer hem! Stora kramar från oss i Gransäng!

Kommentera

Publiceras ej