Warzawa!

0kommentarer

I fredags blev jag rejält överraskad. Det gjorde han minst sagt bra!
Jag fick snabbt cykla hem från skolan 15.40 för vi hade lite bråttom. Mattias påstod att vi skulle möta upp någon och att han hade bestämt tid!
När vi körde ut på E4an norrut så förstod jag direkt- vi skulle till Sthlm över helgen!! Wiiiihoo:)
Men så körde han på rätt fort, vi hade visst fortfarande bråttom. Till vaddå? Middag? Träffa någon? 

Men så efter någon timme i bilen så gav han mig en stort kuvert och det första jag fick syn på var våra pass! 
Han hade bokat en resa till Warzawa!! Gissa om jag blev chockad och glad! Helt galet! 
En timma senare satt vi på planet.

Vi har haft en riktigt go helg även om staden inte visat sig från sin bästa sida.
Mycket promenader/sightseeing, shopping och sedan har vi såklart ätit massa för en billig peng!

Väldigt lyckat och jag är så nöjd och glad! Jag som älskar överraskningar. 

Här kommer några bilder:)




Kommentera

Publiceras ej