Bröllopstankar

4kommentarer

Ja det är en hel del att tänka på inför vår kommande dag i sommar och en sak som vi måste fundera och bestämma omkring är ju det blivande efternamnet.
Vi vill ha gemensamt namn men vi vet inte (kanske är lite skojsamt oense om vilket).
Antingen kan vi ju ta Jonsson eller Johansson, men det är ju lite sådär halvkul.. Så vi vill ändå vara öppna för andra släktnamn. 
Vi har tagit reda på några namn som finns i släkterna och tänkte att ni kan få vara med och rösta på vad ni tycker bäst om:)
 
Jonsson
Johansson
Nilsson
Karlsson
Holst
Burton
Bencarcik
 
Har även fått tips av mamma på Fam. Taikon,..
Själv föreslog jag Fam. Nucko, fast i och för sig.. då snor vi ju familjerna Karlssons andranamn.. hehe!:) 
 
 
 
 

4 kommentarer

Anonym

18 Apr 2014 09:06

Burton är ett snowboardmärke!! Det måste ni ta :)

Linn

20 Apr 2014 08:22

Åh, Holst är så vackert! Min röst går dit :)

mormor

21 Apr 2014 13:22

Holst tycker jag ,det är vackert ,för det har jag hetat. kram mormor!!

Solbritt

22 Apr 2014 12:07

Jag trodde det skulle va tråkigt att heta Johansson när jag gifte mig men det har tvärtom varit riktigt trevligt, så jag röstar på Johansson!

Kommentera

Publiceras ej