Ett under!

1kommentarer

Hörrni! 
Nu ska ni få höra på något kul (för mig iallafall).
Jag KLARADE min tenta!! Vilket under!! Helt fantastiskt:) 
Jag trodde verkligen att jag inte hade klarat den, och jag vill inte riktigt tro på att jag klarat den nu heller förrens den verkligen står på betygspappret. 
 
Så underbart! Så nu har jag bara en tenta kvar, den jag missade när vi var i NYC och gottade oss! Den får jag göra efter examen, den 3 juni!
 
Måste även dela med mig utav stundens tankar..
Inte trodde jag för ett år sedan, i högsta väntan på Mattias, att vi nu ett år efteråt sitter och planerar vår största dag tillsammans. Så häftigt! Jag är så tacksam för alla kloka ord och böner som har lett oss fram till detta beslut. Känns verkligen bra. Ser så fram emot att få fira denna dag tillsammans med er alla!
 
Nu ska jag packa lite saker inför helgens tripp! En tur ner till Senoren där renovering står på schemat! Spännande!
 
Ha en strålande helg!
En bild från första dagen tillsammans i Australien för ett år sedan. Överlyckliga att få träffas igen!

1 kommentarer

Solbritt

12 Apr 2014 18:57

Grattis Ida, du är ju helt otrolig som klarade den omöjliga tentan, vad du är duktig!Jag blev så glad jag med! Det är så härligt att ni hittat varann du o Mattias, vi gläds verkligen tillsammans med er! Bamsekramar!!

Kommentera

Publiceras ej