Vår i luften!

1kommentarer

Vilken härlig start på veckan det var igår. Med vår i luften!!
Man får så mycket energi och känner hur det pirrar lite. 
 
Denna veckan så kommer min uppsatspartner tillbaka, så då får det verkligen bli hårdkörning med uppsatsen. 
Utöver det så är det fullt upp med min extrakurs som jag läser.
 
Ett härligt avbrott från allt med skolan och göra är torsdagskvällar. Då är det alpha-kvällar. Där är jag med som hjälpledare i samtalsgrupperna. Så spännande och kul att lära känna nytt folk, och dessutom är det ju riktigt lyxigt att få GOD mat serverad! 
 
Ne nu måste jag äta upp havregrynsgröten och börja plugga så jag hinner med lite innan jobbet.
 
Ha det gott!!
Här kommer en riktig vårbild som är från 2012.
 

1 kommentarer

Daddy

27 Feb 2014 10:33

Mitt favvofoto..

Kommentera

Publiceras ej